כללי

כיצד הליכון יסייע לכם לשמור על כושר?

הליכון כושר

כולנו מכירים את ההליכון, שכן מדובר על אחד ממכשירי הכושר הפופולריים ביותר שיש. לעתים, אנו נוטים להתייחס בבדיחות הדעת להליכונים הללו, שתוך זמן קצר הופכים למתלה בגדים, במקום למכשיר כושר.

הליכון כושר

חשוב מאד להבין, כי להליכון יש פוטנציאל עצום. הליכון ביתי יכול לעשות את ההבדל בין אדם שאיננו שומר על הכושר שלו, לאדם בריא שמודע לגוף שלו. יש להבין, כי  פעילות גופנית לא נועדה רק כדי לרדת במשקל. ספורט מסייע לגוף שלכם להיות בריא וחיוני יותר. אדם ששומר על כושר יכול להתמודד בצורה טובה יותר עם מחלות, לעבוד זמן ארוך יותר, וכמובן לשפר את ההרגשה האישית שלו. מכיוון שמדובר במכשיר מרכזי מאד לפעילות אירובית, הוא יוכל לסייע לכם באופן משמעותי להיכנס לכושר.

כך יסייע לכם המכשיר

ראשית, כדי להיכנס לכושר, חשוב מאד להתמיד באימון ההליכה שלכם. מהי שגרת אימון על הליכון? לצורך העניין, מדובר לפחות על אימון של פעם ביומיים, כאשר אתם מתרגלים מהירות גבוהה יותר מהליכה רגילה. האימון הקבוע, מאפשר לגוף להיכנס לשגרה של כושר, כאשר אתם גם אט אט תתרגלו לאימונים. אנו מכינים אתכם לכך שהאימונים הקשים ביותר יהיו האימונים הראשונים שלכם על ההליכון. עם זאת, ברגע שהגוף נכנס לשגרת אימונים – התהליך יהפוך יותר נעים ואף מהנה. כמובן שאפשר להפוך את האימון למוצלח יותר במספר דרכים:

  1. ראשית, אפשר ורצוי לשלב מוזיקה במהלך האימון שלכם על ההליכון. היתרון המרכזי ברכישת הליכון ביתי, הוא שאתם חופשיים להשמיע כל מוזיקה שרק תרצו במערכת הביתית שלכם, ולהתחיל להתאמן. יהיה מדובר אך ורק על הטעם האישי שיכניס אתכם לקצב הנכון.
  2. הדרך השנייה להפוך את האימון למוצלח יותר, היא כמובן לגוון אותו. אם אתם תתאמנו בכל פעם אותו זמן בדיוק, בריצה באותה מהירות באופן קבוע – הרי שהמונוטוניות תהיה מעייפת. לכן, חשוב מאד לרכוש הליכון שיכלול בתוכו מספר סוגים של אימונים מובנים. כך תוכלו להתאמן במספר שיטות שונות. תוכלו להתאמן בריצות קצרות ומהירות, ריצות ארוכות שיפתחו סיבולת לב ריאה, ריצות בפולסים במהירות משתנה ועוד אימונים שונים. כך האימונים השונים יסייעו לכם להיכנס לכושר בצורה מהנה ומוצלחת.

כמה כללים שחשוב לזכור

כדי שתוכלו להיכנס לכושר בעזרת המוצר המנצח שלכם, ותבנו את מסת השריר בגוף, ולא תעמיסו עליה, חשוב להקפיד על כמה כללי בטיחות. ראשית כל אימון על הליכון חייב להתחיל ולהסתיים בהליכה. ההליכה מרגיעה את השרירים, ומאפשרת לגוף להתרגל למצב של מנוחה.

אחת הטעויות הנפוצות של אנשים היא לעצור מיד את האימון בסיום הריצה. במקום זה – האטו באופן הדרגתי את קצב ההליכה (יש תוכניות אימון שיעשו זאת באופן אוטומטי), וכך תוכלו להרגיע את הגוף. כמו כן, חשוב מאד לעשות מתיחות ברגליים לפני שמתחילים באימון ריצה, כדי שהשרירים לא ייתפסו.

המאמר בחסות ספורטל – מכשירי כושר

דילוג לתוכן